Findus skapte suksess med kinobilletter i kampanjer rettet mot barnefamilier

Enkel og landsdekkende kinopremie ble en suksess i kampanjer rettet mot barnefamilier

 

Hvordan har Findus integrert Norgesbilletten i sine markedsførings- eller kundepleieaktiviteter, og hvilke resultater har dere oppnådd?

 

Vi har brukt den/bruker den som premie i ulike forbrukerkonkurranser vi har hatt høsten 2024 og utover i 2025, både i butikk og på nett.

 

Kan dere dele spesifikke eksempler på hvordan Norgesbilletten har bidratt til å styrke relasjonene med deres kunder eller ansatte?

 

Vi har skapt engasjement blant barnefamilier gjennom lanseringen av Fish&Fun og vårt samarbeid med Kaptein Sabeltann-filmen og Qvisten Animasjon.

 

 

Hva var de viktigste faktorene som gjorde at dere valgte Norgesbilletten som en del av deres kampanje?

 

Kinobilletter passet perfekt i kampanjen vår med Kaptein Sabeltann og Qvisten. Norgesbilletten kan brukes over hele landet, er enkel å håndtere og passer for alle aldersgrupper.

 

Hvordan opplever dere samarbeidet med Norgesbilletten når det gjelder bestilling, levering og oppfølging?

 

Meget positivt. Raske svar og rask levering.

 

Ville dere anbefalt Norgesbilletten til andre bedrifter i deres bransje, og i så fall, hvorfor?

Norgesbilletten er en perfekt premie eller gave – enkel å bruke, fleksibel og tilgjengelig uansett hvor mottakeren bor.

 

Christine Stensland
Shopper & Trade Marketing Manager
Findus Norge AS