Ice bruker Norgesbilletter i kundeundersøkelser

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

Hva har dere brukt Norgesbillett til?

 

Vi er utfordreren i telekom i Norge, og vi ønsker å være et skikkelig kundesentrisk selskap, derfor er vi avhengig av tilbakemeldinger fra kundene våre. Vi kjører både løpende og ad hoc undersøkelser, og synes det er en fin gest å trekke noen etter hver undersøkelse som får en liten oppmerksomhet fra oss. Der funker kinobilletter ypperlig, og det er genialt at vi kan bruke digitale koder som er enkle å formidle til vinneren med bare noen få tastetrykk! Vi bruker tidvis også kinobilletter som premie internt, og det er alltid verdsatt å få anledning til å ta med seg en venn eller to på kino!

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

 

Hva synes du om produktet?

 

Vi har lært masse om kundene våre selvsagt, og vi har lært at en slik gest som å gi ut kinobilletter settes STOR pris på der ute 😊 En perfekt gave for oss å bruke til våre formål.

 

Og hvordan opplevde dere resultatet?

 

Vi opplever samarbeidet med Norgesbilletten/Filmweb som godt fordi de følger oss opp, ikke bare i salgsøyemed, men ellers. Vi får raskt svar, de leverer alltid ihht. avtale og alltid med et smil og en personlig touch!

Tilbakemeldingen fra kundene våre er at de setter stor pris på det som for oss er en relativt liten gest, dermed vinner alle 😊

Merete Medle​
Customer Experience Manager
Ice.no

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.