Volvo har brukt Norgesbillett som insentiv for prøvekjøring

placeholder bilde

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

 

Hva har dere brukt Norgesbilletten til?

 

Vi har brukt Norgesbilletten til premiering av ansatte i forskjellige sammenhenger. Vi har også brukt billetten som insentiv for prøvekjøringer.

 

Hva synes du om produktet?

 

Veldig bra da det kan brukes i hele landet og uavhengig av kino.

 

Hvordan opplevde dere resultatet?

 

Norgesbilletten ble godt mottatt som premie! Mange av billettene har blitt innløst, og da anser vi det som et godt resultat.

 

Norgesbillettene brukes også til lojalitet- og motivasjonsprogrammet

 

Norgesbillettene brukes også som Gull- og Sølv-billetter når Volvo Ambassadører rykker opp et nivå (fra bronse til sølv og fra sølv til gull). Dette som et av mange aktiviteter der Ambassadører premieres. Volvo Ambassadør er et internt lojalitet- og motivasjonsprogram for alle ansatte hos ulike bilforhandlere som jobber med Volvo. Programmet foregår i sin helhet med mobilen som kanal. BeMobile AS har utviklet og drifter ambassadørprogrammet for Volvo Car Norway.

Preben Wilhelmsen
CEM Manager
www.volvocars.com

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.