Viken fiber brukte Norgesbilletter til SoMe-konkurranser

placeholder bilde

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

Hva har dere brukt Norgesbillett til?

 

Vi samarbeider med Norgesbilletten/Filmweb jevnt gjennom hele året. Kinobillettene brukes blant annet til konkurranser på SoMe og under aktivering av sponsoratene våre. Blant annet bruker vi kinobillettene til konkurranser i Fanzone. Et eksempel på en konkurranse er at vi lodder ut kinobilletter til de som treffer blink på fotballdarten under Fanzone. Billettene blir brukt i egne kanaler mot kundene våre, til samarbeidspartnere og til konkurranser/opphaus internt. Et fint produkt som er blitt en del av vårt giveaways kit!

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

 

 

Hva synes du om produktet?

 

Norgesbilletten er et anvendelig og populært produkt som faller i god smak hos de fleste! Kinobillettene hjelper oss å skape engasjement – noe som vi elsker å jobbe for! Det er ekstra hyggelig å kunne glede kundene våre med noe litt ekstra.

 

Og hvordan opplevde dere resultatet?

 

Vi opplever samarbeidet som godt fordi både vi og kundene våre får nye filmopplevelser. Alle liker å gå på kino og det er hyggelig å kunne gi bort en opplevelsesgave!

Johanne Hagelund
Markedskoordinator
Viken Fiber AS

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.