Maarud la Norgesbilletter i popcorn- og potetgullposer!

placeholder bilde

 

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

 

Hva har dere brukt Norgesbilletten til?

 

Vi benyttet Norgesbilletten i en Maarud Popcorn promotion i norsk dagligvarehandel. Vi plasserte tilfeldig 1000 Norgesbilletter i 500 Popcornposer (2 stk. billetter i hver av de 500 posene). Mekanikken var enkel “Kjøp en pose Maarud Popcorn og finn kinobilletter”. Vi hadde et samarbeid med Pulse Communication og filmen Gåten Ragnarok. Filmen promoterte vi on-pack på posene. Dette var en viktig aktivitet for å få Maarud Popcorn ut på gulv i landets dagligvarebutikker.

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

Vi har også hatt tilsvarende kampanje for filmen Fjols til fjells på Maarud Potetgull poser.


Hva synes du om produktet?

 

Alt rundt Norgesbilletten er en enkel prosess. At man selv kan bestemme trykk på baksiden personifiserer billetten. Vi hadde reklame for et nytt produkt og logo på baksiden. Norgesbilletten kan benyttes med en gang og det er avgjørende at den kan benyttes til å bestille kinobilletter online. Dette ga våre kunder en umiddelbar verdi, og en flott opplevelse totalt sett.


Hvordan opplevde dere resultatet?

 

En slik promotion fungerte utmerket, og gikk stort sett av seg selv, noe som var vårt ønske. Vi oppnådde våre salgsmål og er meget godt fornøyd med samarbeidet og gjennomføringen.

Michael George
Trade Marketing Manager, Maarud
www.maarud.no

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.