GET brukte Norgesbilletter i konkurranser

placeholder bilde

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

Hva bruker dere Norgesbilletten til?



Vi brukte Norgesbillettene som en av flere aktiveringer av sponsoratet vårt rundt filmen om Amundsen. Med en brandet bakside fikk vi frem vårt eget budskap, samtidig som billetten naturligvis hadde en relevans for sponsorobjektet. Billettene ble brukt både i konkurranser i egne kanaler, mot kunder, ansatte og våre samarbeidspartnere.

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.


Hva synes dere om produktet?



Et populært og anvendelig produkt som skaper engasjement og glede hos mottagerne. Produktet var enkelt å bestille og hadde svært kort leveringstid.

 


Hvordan opplever dere resultatet?



Billettene skaper positivt engasjement og sprer filmglede, vi er godt fornøyde med produktet.

Audun Bryn
Campaign & Sponsorship Manager
Get AS

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.