Game-On bruker Norgesbilletter som takk for omtaler

placeholder bilde

Å bruke Norgesbillett som bl.a insentiv, i markedsføringskampanjer og konkurranse-premie har blitt kjempepopulært hos våre kunder! Kinobilletter er et allsidig produkt og passer dermed til alle aldre, kjønn og interesser. Og det er et bærekraftig produkt!

 

Hva har dere brukt Norgesbillett til?

 

Game-On er Norges største leverandør av paintball, airsoft og luftvåpen. Målgruppen for våre produkter er aktive mennesker i alderen 18-50år.

I nettbutikken vår finnes det over 6000 produkter og det blir lagt ut nye nesten hver dag. Målet vårt er å være markedsledende på service, leveringstid og lagerbeholdning.

Som leverandør er vi avhengig av gode omtaler og at kundene føler tillit. Vi deler ut Norgesbilletter med brandet bakside til de kundene som legger igjen gode omtaler av vår butikk eller våre produkter.

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

 

Hva synes du om produktet?

 

Med denne kampanjen ønsker vi å belønne de av våre kunder som faktisk tar seg tid til å vurdere oss som butikk eller produktene de har kjøpt. Gode omtaler skaper tillit for nye kunder og er til stor hjelp for oss som butikk.

 

Og hvordan opplevde dere resultatet?

 

Vi opplever at Game-On og Norgesbilletten/Filmweb er en god match fordi de tilbyr et produkt som absolutt alle liker og kan bruke!

Eirik S. Jacobsen, Daglig leder, Game-On AS

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.