Norsk Tipping får flere deltagere med Norgesbillett
Norsk Tipping har brukt Norgesbilletter som premier i ulike konkurranser og påskjønnelser i forhold til kommisjonærleddet sitt, i bl.a sosiale medier; Facebook og Instagram. Det er også noe de har brukt i forbindelse med opplæring overfor samme målgruppe.
Hva synes du om produktet?
– Premier har alltid vært litt vanskelig å finne, med tanke på at mottakere ofte er så ulike. Men Norgesbilletten er noe absolutt alle kan benytte seg av, uavhengig av kjønn, alder og bosted. Veldig fint å ha muligheten til å ha eget design, og produktet er enkelt å gi videre, enten digitalt eller å sende som fysisk produkt.
Hvordan opplevde dere resultatet?
– Vi ser at flere deltar på ulike aktiviteter når dette er en premie. Så vi vil fortsette å benytte Norgesbilletten som premie til ulike formål.
Gill Jeanette Haugland, sisteleddsmarkedsfører Norsk Tipping AS
Se eksempler på SoMe-innlegg med Norgesbillett som premie:
Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.