Norsk Tipping får flere deltagere med Norgesbillett

Norsk Tipping har brukt Norgesbilletter som premier i ulike konkurranser og påskjønnelser i forhold til kommisjonærleddet sitt, i bl.a sosiale medier; Facebook og Instagram. Det er også noe de har brukt i forbindelse med opplæring overfor samme målgruppe.

 

Hva synes du om produktet?

 

– Premier har alltid vært litt vanskelig å finne, med tanke på at mottakere ofte er så ulike. Men Norgesbilletten er noe absolutt alle kan benytte seg av, uavhengig av kjønn, alder og bosted. Veldig fint å ha muligheten til å ha eget design, og produktet er enkelt å gi videre, enten digitalt eller å sende som fysisk produkt.

 

Hvordan opplevde dere resultatet?

 

– Vi ser at flere deltar på ulike aktiviteter når dette er en premie. Så vi vil fortsette å benytte Norgesbilletten som premie til ulike formål.

Gill Jeanette Haugland, sisteleddsmarkedsfører Norsk Tipping AS

 

Se eksempler på SoMe-innlegg med Norgesbillett som premie:

 

Norsk Tipping SoMe-innlegg

 

 

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.