Coca-Cola + Vipps = Norgesbillettpremie!

placeholder bilde

Coca-Cola brukte Norgesbilletter som premie i samarbeid med Vipps i en stor kampanje.

 

Hva har dere brukt Norgesbillett til?

 

Norgesbillettene ble brukt som premier i en konkurranse, der tilfeldige kjøpere av drikke som betalte med Vipps på våre brusautomater ble trukket ut som vinnere. Det ble laget en animasjon der man etter at transaksjonen i Vipps var gjennomført fikk mulighet til å spille på en «slot-maskin». Fikk man 3 Vipps-smileys vant man 2 kinobilletter. Billettene ble tilsendt umiddelbart på SMS til vinnerne.

 

Her kan du lese mer om selve produktet Norgesbillett.

 

Hva synes du om produktet? Og hvordan opplevde dere resultatet?

 

Resultatene av kampanjen var som forventet. Kinobilletter er noe alle kan benytte seg av, en premie som fungerer godt over hele landet, og elektroniske billetter er dessuten veldig enkle å distribuere. I tillegg opplever jeg at premien er enkel å relatere til produktet som ble kjøpt. Kino og Coca-Cola-produkter hører jo på mange måter sammen og har gjort det i «alle år».

 

Her kan du lese om andre spennende områder kunder har brukt Norgesbillett til.